četvrtak, lipnja 11, 2009

Kartonske kutije by me :)




Nasa A3 me zarazila i evo rezultat.Opet sam bila nemarna i nisam odgovarala na vase prekrasne pohvale, ali jednostavno..previse posla, prekratak dan :)


Broj komentara: 7:

huana kaže...

Prekrasno!Bar neka korisna zaraza,pored svih ovih svinjskih i ptičjih gripa!Lako za komentare,samo ti radi!

Nena3110 kaže...

Divne su kutije!
Volela bih da probam, jer se divim Brankinom radu, ali cini mi se da ne bih umela, i milo mi je sto je Tebi tako dobro uspelo!

Milica Bubanja kaže...

Prelepe kutije, prosto ne mogu da verujem da su od kartona!!!

Pantagana kaže...

Uzivo izgledaju porculanski i dosta ljudi se iznenadi kad ih uzmu u ruke.Malo kartona i spage i eto!Probajte, sigurno cete se jako zabaviti dok budete isprobavale mogucnosti :*

A3-handmade kaže...

Draga Pantagana, pa ovo je divno. Drago mi je da si uspela da napraviš ovako lepe kutije. Nemoj sad stati, samo nastavi.

Pantagana kaže...

Premila A3 !!! Nemas pojma koliku tezinu ima bas tvoj komentar, posto si bas ti "kriva" za ovu zarazu :D Upravo radim na jos tri kutijice, koje ce biti u morskom djiru.A posto se priblizava ljetovanje i prostor za rad na otvorenom, kutijice ce u auto, pa na more, da dobiju barem 4 sloja laka, koliko i zasluzuju :)

A3-handmade kaže...

Prihvatam krivicu.
Samo napred i treba da dobiju ono što zaslužuju, kutije izgledaju mnogo,mnogo dobro.

Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails