subota, ožujka 20, 2010

Nocne rukoprtljarije

Opet po uzoru na Sherry (sam spomenila da sam odusevljena njenim radovima? :D ) jedna ogrlica koja puno bolje dolazi do izrazaja na vratu.Hvala vam svima koji me pratite i oprostite sto ne odgovaram na vase postove.Pocela sam raditi i jednostavno vise nemam vremena za net, koliko sam imala prije.

Broj komentara: 5:

Tina kaže...

tebi sve ide od ruke. i dok ja još učim osnove peyota ti ides naprijed ogromnim koracima naprjed.

ja ti se iskreno divim!

Tanema kaže...

božanstveno!!!

A3-handmade kaže...

Ne znam šta je lepše kutija ili ogrlica!

Vesnik kaže...

super je, prelepo, a od cega je ogrlica?

Pantagana kaže...

Ogrlica je od sitnih perlica, akmencica..svega i svacega prisiveno na platno i nategnuto preko limene podloge. Radjena je po uzoru na radove Sherry Serafini, zene koja snove pretace stvarnost.

Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails