ponedjeljak, studenoga 15, 2010

Pomalo...

Pomalo perlica, pomalo vunice :D Par privjesaka koji vec dosta dugo cekaju slikanje i dva para rukavica bez prstiju...Danas sam se napokon malo uhvatila fotkanja.A preko vikenda sam napokon uspjela spremiti radni stol!!! Dakle, neka slikice govore same za sebe :D

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Prekrasni radovi!!!

Veliki pozdrav.

Sanja kaže...

Uf, kako uredan radni prostor! Da je bar moj takav :)))
Radovi su lijepi i maštoviti, posebno mi se sviđaju broševi s perlicama!

Tina kaže...

odlično draga,zanam ja odavno da si ti jakooo kreativna! morat cu jednom doć kod tebe,znam da to govorim odavno ali mislim da bi bilo već vrijeme. pusa tebi i dječici!

Pipi kaže...

Zaista unikatno i jako, jako lepo, originalno.

Good Ghost kaže...

jako lijepo, anđli? prekrasno

Tina kaže...

čeka te nagrada na mom blogu!kiss,tina

Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails