ponedjeljak, siječnja 24, 2011

Mozda me nije bilo, ali ...

Mozda me nije bilo neko vrijeme, ali nisam ljencarila. Idemo redom sa malim objasnjenjem sta je sta :D .Prva je Zlocka, moja nova postarska torba (rucka je dovoljno duga da torba lezi na guzi) , a Zlocka..Pa cisto zato jer mi pokrade sve bomboncie is torbe, iako ima svoje :D
Odmah iza je velika narukvica od pocincane zice, cisto da ne ispadnem iz stosa sto se zice tice, pa jastucici srca, cvjetovi brosevi od koze i microfiber platna, i na kraju, ali niposto nebitna stvar, kutijice za prstenje koje su izvorno bile bombonjere. Naravski, cokoladice su pojedene ;D .I u kutiji se smjestilo novo prstenje, jednostavno, veliko i jako efektno.
Uskoro stizu i nove slikice, u toku je makeower predsoblja, a ukljucuje ogledalca, zavjesice, i tko zna sto ce mi jos usput pasti na pamet :D





4 komentara:

Suzana kaže...

Jako dobro i opravdani razlozi za izostajanje iz blogerske zajednice.

Good Ghost kaže...

o, jako lijepo...

Sanja kaže...

Sve je presuper...narukvica od žice je fantastična, a ideja kutijice za prstenje ti je super!
Jedva čekam makeover predsoblja!
Lp

Sanja kaže...
Autor je uklonio komentar.
Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails