nedjelja, lipnja 17, 2012

Preuredjenje JOJ!

Kao sto sam naslov kaze, bilo je tu i preuredjenje cijelog dnevnog boravka. Radila sam sve sama! Ukuane sam potjerala na konjicki i u setnju, a moj pas i ja smo radili. Baza je ova :D Sad imamo garderobu, radne stolove i jako godno mjesto za ispijanje beskrajnih kavica sa mojom prijom i kumom. Hihihi, imamo bazu za kovanje novih planova i razvijanje nekih zapustenih kreativnih ideja. Uglavnom, regal, koji je bio prostorno neiskoristen, zarotirala sam tako da dobijem pregradni zid, oblozila sam mu ledja rigips-plocama i preko svega toga bacila malo bojice :D Skrojila sam i sasila nove jastucnice i presvlake za kutnu i fotelju, dodala par polica i rezultat je vise nego super! Napokon je sva roba na jednom mjestu, klinci mi imaju radne stolove u sobicama,sve knjige su slozene na police i vise ne stoje u kutijama, a ja napokon mogu doci do svakog komadica robe u svako vrijeme. Mili moji, garderoba je super stvar!!!! Nalazi se iza zutog zida na slikama...

Nema komentara:

Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails