nedjelja, lipnja 17, 2012

Uf, opet sam zanemarila blog

Mili moji, a sto da vam kazem?? Opet sam, pretrpana svim i svacim zanemarila blog! Sram me bilo :D U medjuvremenu se dogadjalo jako puno toga, pa idemo redom, sa najupecatljivijim dozivljajima :D
 U travnju smo bili u Osijeku, vidjeli masu dragih ljudi, nahodali se po kavicama i napricali.ROdilo se puno djece, mladi su se pozenili. I sta vise reci?
  Pesonja je na sajmu antikviteta u Tvrdji bio glavna zvijezda i dosta ga je ljudi slikalo, ali najljepse je ispao na slikicama gdje. JASMINE GORJANSKI, koja je uspjela uhvatiti onu njegovu slatku stranu, koju se ne vidi kad ga tjeramo iz fotelje ili sa kutne :D


  Isto tako, jedva sam docekala da nam vrate "Skup gradjana" i s velikim uzitkom sam otputovala u vrijeme kad sam kao curica odlazila u "Namu" po kruh i mlijeko :D Naravno, morala sam malo prosetati po "ljudima"...


Na cosku moje ulice su neki novi klinci, u ovom slucaju moji :D . Hmmm, bas i nisu tako majusni ...
a nadje se i koji prirodni fenomen ...
Kad smo se iz auta istovarili u Kninu, izgledalo je ovako...
 Negdje u tom neredu je u velika vrecica repro-materijala sto sam si kupila na "Arizoni" ali u koju jos nisam stigla zaroniti. Nastavak u sljedecem postu :D

Nema komentara:

Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails