petak, rujna 26, 2014

Ljudi koji nam dotaknu srce i savjest

Uf, uf..Teška tema? NE! Postoje ljudi koji nam dotaknu srce kroz par rečenica i osjetimo se zauvjek promjenjeni! Jučer sam imala veliku čast rukovati se i progovoriti par rečenica sa prekrasnim Čovjekom koji nastoji promjeniti svijet. Velikodušno dijeli svoje životno iskustvo i nastoji nas naućiti kako da postanemo bolji ljudi, u svojoj 82 godini!? Definitivno Čovjek sa velikim početnim slovom. Mili moji, predstavljam vam Gospodina Branka Lustiga, osobu koja nastoji širiti toleranciju, ljubav, prijateljstvo i mir, kroz nemile događaje svog preteškog djetinjstva. Svakako pogledajte njegov film "Dječak u prugastoj pidžami" svaki puta kad osjetite da postajete zloćesti. Svi mi previše toga uzimamo kao nešto što se podrazumjeva, a jako malo razmišljamo o onima koji nisu sretni kao mi i bježimo od onih koji su drugačiji...Gospodine Branko, čast mi je što sam imala priliku stisnuti Vam ruku, malo je takvih kao Vi!!!


Nema komentara:

Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails