četvrtak, rujna 11, 2014

Tkalački stan!!!

Mili moji! Znate za onu narodnu: "Što vrag ne može sa zaletom, žena može iz mjesta"? E, pa ja sam krenila na tećaj tkanja i filcanja u prekrasnu Udrugu, "Naše ognjište", Knin. I naravno, nemam riječi kojima se može opisati atmosfera, predivne i moćne žene s kojima se tamo družim...I opet, naravno, toliko su me zarazile da sam poželjela i kod kuće malo tkati. Stanovi su skupi, dakle, ne preostaje drugo nego alat u ruke :D . Nakon 5 dana piljenja, lupanja, šarafljenja i popratnog teksta koji ne želim ovdje pisati, napokon imam funkcionalan tkalački stan za vlastitu upotrebu!!!! Oživio je noćas, oko 2.30. Jednostavno se nisam mogla natjerati na spavanje tako blizu trenutka puštanja u pogon. Nadam se da uskoro stižu i nove stvari na blog, direktno sa mog stančića! Pozdrav svima...


Nema komentara:

Google

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails